sobota, 29 marca 2014

1 FaQ o mnie

Co jakis czas będę wstawiac fakty o sobie.
1. Jestem Sandra
2. Mam 13 lat
3. Urodziłam się 16 marca.
4 O to jest mój ask: http://ask.fm/SaNDi12345678900
5. Gram na gitarze.
6. Założyłam tego bloga niedawno
7.Kocham zwierzęta
8. Nie pisze testu szóstoklasisty
9. Na awatarii mam chłopaka.
10. Na awatarii niedawno zerwałam z mężem Tomkiem
11. Gram w awatarię od 3 lat chyba, ale w tych latach pojawiały się długie przerwy
12. Byłam vipem tylko raz
13. Szczerze mówiąc, nie warto być vipem na awie
14. Doładowywałam G chyba z 5 razy
15. Liczę na wasze komentarze.
16. Wkurza mnie to, że na awatarii nie można robić wydarzeń
17. Bo zostały zepsute
18. Niestety, nw kiedy zostana naprawione
19. Mam telefon taki: Lumia 625
20. Koniec! Kolejne FaQ pojawią się niedługo :P

Ps. Przepraszam was, że nie robię zrzutów ekranu, ale coś na tym laptopie nie działa mi ten prt. sc.
Jak tata wróci z drugim laptopem, to porobię pare zrzutów i wstawie na bloga. Pokaże wam jak wyglada mój dom i sama ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz