piątek, 28 marca 2014

Hacki i kody na awatarię

Proszę, nie wierzcie w żadne kody i hacki na awatarię. Trzeba pogodzić się z tym, że ich po prostu nie ma.
UWAGA!!
W awatarii grasuje pełno oszustów. Nie wysyłajcie żadnych smsów, gdyż one są płatne, a nic za nie nie dostaniecie. Tylko zostanie pobrane wam z konta ponad 11 zł, czasami nawet 20zł.
Żeby dostac G trzeba samemu sobie kupic, ale sa tez inne sposoby. O tym w następnym poście.
Są tez oszuści, którzy mówią: "Dam vipa za prezent. Chętni do mnie do domu". Nie wierzcie w to, gdyż oni po prostu nie maja vipa i wam jego nie dadzą. Pamietajcie, że vip jest zawsze widoczny

Tak jest oznaczony vip. :D. Ja tak nie wyglądam, jak ta na obrazku (jakby co)

Piszcie w komentarzach, co chcecie dowiedziec się więcej o awatarii.

36 komentarzy:

  1. Ale są haki ... ja zainstalowałam działają mi!!! KŁAMCA !!





    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz link?

      Usuń
    2. tu trzeba podac nr tel a wam z konta zje 11 a nawet 20 zł

      Usuń
    3. Chcesz mieć dużo G w Awatarii ? TUTAJ JEST HACK NA G (KLIKNIJ) http://freehackpl.com/awataria-hack/

      Usuń
    4. UWAGA TA STRONA TO OSZUSTWO!!!!

      Usuń
    5. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
    6. Hej :) Jeśli ktoś potrzebuje:

      - DUŻO G

      to na tej stronie poniżej można go łatwo zdobyć

      https://freehackpl.com/awataria-hack/

      korzystam od jakiegoś czasu z tego sposobu i polecam <3

      Usuń
  2. ale tego się nie da zainstalować mi nie wchodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też. próbuję ale nic. ;(

      Usuń
    2. JA OSZUKAŁAM KOGOŚ KODEM I MAM G :PP
      Wiem jestem wredna ....

      Usuń
    3. Jak, zdradź mi tą tajemnice XD

      Usuń
  3. Plis podaj jakieś online haki albo takie bez ankiet i pobierania. Thx xD

    OdpowiedzUsuń
  4. można dostać 10 g za darmo. ten sposób działa, mi się udało!
    musicie założyć drugi email i później drugie konto na nk lub na fb.
    jak już je założycie wchodzicie na 1 konto i zapraszacie do znajomych te 2 konto, wchodzicie na 2 konto i przyjmujecie zaproszenie.
    później znów musicie wejść na 1 konto i na awatarii zaprosić do zagrania te drugie konto.
    następnie wchodzicie na 2 konto i gracie w awatarie, musicie osiągnąć 2 poziom i koniecznie zaprosić do zagrania 1 konto, bo inaczej nie zadziała!
    wchodzicie na 1 konto i macie 10 g za darmo!
    jest to sposób legalny i działa, bo sama tak zrobiłam i dostałam 10 za free!!
    możecie tak robić wiele razy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko nie mogę założyć 2 konta na fb a też nie kumam co trzeba zrobić :)

      Usuń
    2. Ja tylko nie mogę założyć 2 konta na fb a też nie kumam co trzeba zrobić :)

      Usuń
  5. Ja robiłam tak z tymi 10 g ale mi już przestało to działać -,-

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet znajomi albo przyjaciele z ave od niewiem roku miesiąca kturych znało się z bardzo dużo dni i wogule bo naprzykład chcą mnieć wiecej kont albo już się im znudziliście xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy dobrze wiemy że są hacki na awe np. stworzyć nowy e-mail są też na Vip który już nie działa ido pobrania ale poco? jak pobierasz hacki to dajesz kase tym co ten hack stworzył! Najlepiej odkrywać lub czekać na nowe darmowe okazje na awie poco więc pisać takie głupoty? np. sms działają albo że dawlond a nawet ankiety! To nie działa! i nie będzie działać nigdy!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę się dowiedzieć. Jak zapraszać znaj nie online?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kody nie działają !!! Kliknij Wsparcie i tam pisze ,, W grze nie ma żadnych kodów ....itd .... ''

    OdpowiedzUsuń
  10. te kody sa do dupy stracilam 50 zl na tel

    OdpowiedzUsuń
  11. ▶▶ Kody do Awatarii ◀◀ sa na stronie WSPOMAGACZE NET

    OdpowiedzUsuń
  12. siema mi działa jeden kod

    OdpowiedzUsuń
  13. Tu podobno można G zdobyć --> http://freehackpl.com/awataria-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  14. Chcesz mieć dużo G w Awatarii ? TUTAJ JEST HACK NA G (KLIKNIJ) http://freehackpl.com/awataria-hack/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  15. A nie masz peszka za oszukiwanie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcesz HACKA do Awatarii
    Jest jedyny sprawdzony, na stronie poniżej:
    freehackpl.com/awataria-hack (kliknij)
    Tylko nie dodawajcie sobie bardzo dużo złotych monet :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  17. Jaki jest kod promocyjny do gry avataria

    OdpowiedzUsuń
  18. nie działa po co mam muszę numer telefonu aby sms

    OdpowiedzUsuń
  19. Hejka :) Jeśli ktoś potrzebuje kody by uzyskać sporo G to zapraszam tutaj:
    https://freehackpl.com/awataria-hack/

    OdpowiedzUsuń