piątek, 28 marca 2014

Co zrobić, żeby dostać G na awatarii?

Napiszę Wam w punktach:
1. Wchodź codziennie na awatarie
 Aż 15 G!
2. Kup sb (50 G kosztuje ok. 11 zł, a 100G ok. 20 zł)
3. Rób zadania.
4. Możesz je wygrać w kole fortuny
 7G. Mozna dostać, jak się do nas usmiechnie szczęscie.

5. Można zrobic nowe nk.
 Zaprosic sb do znaj przyjac (na nk.) zaprosic sw 2 konto do gry
 i wchodzisz na 2 konto przyjmujesz to zaproszenie i zaczynasz grac. 
 mozesz sie zalogowac na swoje 1 nk i wchodzisz na awatrie i dostajesz 10 g tak za free.
 Legalny sposób! Na facebooku tez to działa.

31 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sprawdzaliście ten sposób na zdobycie G w Awatarii ---> TUTAJ Moim zdaniem jest spoczko :)

      Usuń
    2. Poszukujesz HACKA do AWATARII ?
      Chcesz mieć ZŁOTA DUŻO ?
      Znajdziesz go na stronie poniżej:

      http://freehackpl.com/awataria-hack/

      Usuń
  2. Robiłam tak kilka razy ( na fb ) I wyskoczyło mi żebym podała nr. tel. ... O co chodzi? :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zrobić nowe konto na Avatarii? Bo niewiem ;333

    OdpowiedzUsuń
  4. Można tylko zrobić np na fb konto i trzeba sb zaprosić na te 1 konto przyjmuję się wchodzimy na nasze officjalne konto i wchodzimy na awe na awie tam gdzie są sąsiedzi naciskamy na ten plus następnie zapraszamy swoje drugie konto i wylogowujemy się wchodzimy na drugie kotno wchodzimy w powiadomienia na awe robimy ludzika wylogowujęmy się wchodzimy na oficjalne konto i darmowe 10 g :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Weś ty nie kłam ,tylko kłamie bezczelna.

    OdpowiedzUsuń
  6. 5 działa ( supcio _)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie jakaś osoba wspimniała o tym numerze na fb mi też to wyskakuje i co? Mam podać inny nr a kod żal bo niby muszą potwierdzić coś tam żal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aninomowy nie kłamie ja tak zrobiłem i kupiłem se vipa i czapke vipa i ogon tygrysa

    OdpowiedzUsuń
  9. I mam jeszcze 400g bo robie to dużo razy mam na nk 480kont

    😊😍😘😌

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba tylko ja jestem głupia i nie mogę tego zrobić :c ( chodzi o 5 )

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi to z 10 G nie dziala może mi ktoś pomóc i napisać w punktach co robic?

    OdpowiedzUsuń
  12. no to ja ci napisze w punktach:
    1.załóż konto na nk lub fb
    2.zrób nowy email i załóż drugie konto na nk lub fb
    3.na drugim koncie zaproś swoje pierwsze konto do znajomych
    4.wejdź na pierwsze konto i przyjmij zaproszenie
    5.znów wejdź na drugie konto, wejdź na awatarie i zaproś pierwsze konto do zagrania w tą grę
    6.wejdź na pierwsze konto, na powiadomienia i z tego zaproszenia wejdź na awatarie
    ps. musisz na awatarie wejść z zaproszenia bo inaczej nie zadziala!
    7.masz darmowe 10 g
    jest przy tym troche roboty ale serio dziala jak zrobisz to kilka razy to zalapiesz i nasteonym razem bedzie szlo ci szybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lol nie mogę zrobić 5 na nk =,=

    OdpowiedzUsuń
  14. Aha jest taka sprawa, bo nie działa mi ten sposób nr 5. Kiedyś działał a teraz gunwo :d
    Ktoś wie czemu?

    OdpowiedzUsuń
  15. Gówniany blog musicie wytłumaczyć, wpadki zajefajne dziecko neoo !

    OdpowiedzUsuń
  16. To to już wszyscy wiedzą xd

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeny, ludzie... Jak nadal nie rozumiecie tego sposobu na G z kontami, to sobie wpiszcie na YouTubie i tam jest wszystko pokazane, ale nie musicie zakładać konta na Onecie czy gdzieś indziej, tylko wpisujecie sobie na Google czy tam na Operze 10 minute mail i jak już Wam wyszuka, to bierzecie to drugie i sobie kopiujecie ten adres. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Poza tym i tak już teb sposób na G nie działa... Przynajmniej mi i moim znajomym. Teraz są jakieś generatory, ale błagam nie pobierajcie tego, to oszustwo i na dodatek trzeba wysyłać sms, tam są też wirusy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi to 5 nie zadziałało!!

    OdpowiedzUsuń
  20. nie ktore są juz zjebane bo moderatorzy tym są winni

    OdpowiedzUsuń
  21. 5 sposób nie działa. Próbowałam bardzo dużo razy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Poszukujesz HACKA do AWATARII ?
    Chcesz mieć ZŁOTA DUŻO ?
    Znajdziesz go na stronie poniżej:

    http://freehackpl.com/awataria-hack/

    OdpowiedzUsuń