czwartek, 3 kwietnia 2014

Nie mam sąsiadów! Co zrobić, żeby na awatarii pojawili mi się sasiedzi?

 Dużo osób na awatarii pisze mi, że nie mają sąsiadów(choć wiedzą, iż ich znajomi grają w tę grę). Przez co trzeba niektóre zadanie przechodzić za G. Mało kto potrafi poradzić sobie z tym problemem...\
Na szczęście mam rozwiązanie! Dowiedziałam się od koleżanki, że wystarczy usunąć paru znajomych z Nk. Gdy się to zrobi, pojawią się nam sąsiedzi. Naprawde. Sprawdzałam to i mam dowód. Też kiedyś nie miałam sasiadów.

Widzicie? Nie mam sąsiadów


Ooo..a teraz już są.



10 komentarzy:

  1. USUŃ ICH I PRZYWRÓC

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże to działa *.* DZIĘKIIIIIIIIII, przez rok znaj nie miałam, a teraz dzięki tobie ♥ znów są! :******

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie działa. Z nk usunęłam 400 znajomych i nadal mi się nie pojawili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Usnełam z 80 a ciągle nie mam :(
    Co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wystarczy tylko usunąć ze znajomych konta zablokowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak usunąć konta zablokowane ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyłączam się do pytania..

    OdpowiedzUsuń
  8. jak usunac konta zablokowane

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak usunąć konto zablokowane ?

    OdpowiedzUsuń