wtorek, 15 kwietnia 2014

Przyjaźń

Hej, cześć, siemanko!
Dzisiaj dodam zdjęcie z moją przyjaciółką z Awatarii.Powiem o niej tylko tyle, że nazywa sie Ola.
Znam ją  przeszło pół roku:-) Poznałam ją, właściwie przez kłótnię, ponieważ ktoś mi kiedyś powiedział, że ona coś tam złego zrobila, i że kogoś wykorzystała.. Ale potem się z Nią pogodziłam, bo sądziłam, że to wszystko bujdy.Od tamtej pory można powiedzieć o nas 'Przyjaciółki'. Poniżej stara fotka nasza;-*
Ja to ta po lewej, ona po prawej.Zdjątko wykonała Ona.Według mnie wyszło jej cudownie:* Na koniec wielkie pozdrowionka dla Cb Olciu:))+Chciałabym przeprosić właścicielkę bloga, za moją małą obecność postów, ale niestety prowadzę również swojego bloga, oraz piszę tu, więc proszę o wyrozumiałość/Kate

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz