wtorek, 15 kwietnia 2014

Wiadomość dla Kacpra, mojego byłego męża

Dlaczego ze mną zerwałeś? Dlaczego nie dałeś sb wytłumaczyć, że wyszło tu nie porozumienie. Ja Cb nie zdradziłam. Nie potrafię pogodzic się z tym, iż nie jestesmy już razem, gdyż ja nadal chce być z Tb! <3 Pewnie wszystkim teraz opowiadasz jaka ze mnie jest świnia. Chciałam tylko do bloga wstawić notke, na której będzie widniało  wydarzenie, które stało się na awatarii. Dlatego był mi do tego potrzebny jakiś chłopak, który będzie pisał:" Czy będziesz ze mną chodzić". "Kocham cię", czy tak jak w aktorstwie-wszystko na niby. A ty pomyślałeś, że Cię zdradzam. :(( Wróć do mnie! Proszę. Mam nadzieję, że to chociaz przeczytasz..
Po tym co się stało, było mi bardzo smutno :(.

Ale pomimo tego wszystkiego, nabrałam doświadczenia. Teraz już wiem, że o wszystkim za nim coś się zrobi, trzeba powiedzieć mężowi i czekać dopóki on nie wyrazi na to zgody, bo inaczej związek się rozpadnie.


6 komentarzy:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=iPW5O391FGk zapraszam na mój filmik - pierwszy! Wiadomośc do adminek: Macie wstawiać więcej postów. Jeżeli tego nie zrobicie to po prostu nie bedziecie już moimi adminkami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez wrzucam 1 post dziennie. A tak wgl. to może mnie pamietasz z awatarii 'Kasiunia' ;P

      Usuń
  2. Usunęłaś mnie ze znaj? KAsiunia? Mam cie w znaj. na fejsie

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma to jak wirtualna miłość

    OdpowiedzUsuń